Delcious Icecream
Tuesday, December 21, 2010

Kebencian!


~aku benci org2 tua yg xde otak~

Salam sumenyer..!
dah bape hari aku xupdte blog nie..mklumlah skg bz skit..
dgn klas tuisyn sumenye..penat jugak..
skulah pun dah nk mule..grr!!rse skejap plak cuti nie..
tapelah cter skulah tu nt2 je aku bole cter..skg nie aku tga benggang..
benggang yg amat thdap sorg 'monster' nie..aku xknl dy sape..
xpasal mrh2 aku,ckp kcau bf dy..bodohnya!!angin aku 1 badan..
dah 2 pndai wat cter plak..alamaak aii minah nie..murahan!
gram aku..aku pling xske pompuan2 nk mcj aku sb bf dy..
blah la ko! suh bf kow jgn kcau aku! giler!
xfaham aku.law bf dy 2 bgus sgt dah syg kt dy..watpe g kt pmpuan len..
kod2 bkn aku sorg..saje jek! aku ckup benci org cm gnie..
kbodohan yg amat mlampau..dah tue tp bodoh! grr!
nsib baik last2 tuh dy mtk maaf..pndai sgt kcau aku..kurg aja plak tu..
eshhh..xfhm aku..! panas ati nie.. erm3. .tp cm de yg xkne..ape ye?

p/s : jgn lah di sb kn s'org lelki yg blum tntu jdi mlik ko..ko nk lbih2..
belum tntu laki 2 trbaik wat ko..dan xmsthil dy bukn jdoh ko..
wat penat je ko mnjatuhkn mruah dri sniri..
kalu dy btol syg n setia pde kow sorg pndaila dy bwak dri..
ko xpyh takod smpai nk serg2 org..wat malu jek..ko 2 prmpuan!
tp xde maruah! xde harga diri..maaf aku kasar..tp ko aku emg anti,benci pde
prmpuan yg xgeti jge maruah dan hrga dri sbg pmpuan..
dah beso tp otak tarak gune..useless!
 

Blog Template by YummyLolly.com