Delcious Icecream
Saturday, January 29, 2011

Ceritera awal 2011 ..

salam!!!
esh2..diam xdiam dah sbulan gk aku xupdte blog nie..
terase rindu mnusup2 ke jntung hati ku..dah lme xluahkn prasaan nie!haha
sejak2 skulah dah mule nie tersangat2 lah bz..penatnya bukan kepalang..
balik dah lmbat..kdg2 ade sukan..mlm dah tuisyen..emg bz giler lah..
2 lah sjak2 jdi pelajar spm nie an..hehe..dah sbulan skulah nie..
lum penah lg aku ponteng klas taw..cm xcye an..alhmdulillah..huu
sukantara dah tamat dah..berbgai acre aku msuk..
lari 300m,100m,lompat sume dah..
smpai termuntah2 nk pgsan..punye smangat tuh..giler btol..bese lah..
4 de last kn..haha..! merentas desa pun dah..agk giler jugk..
dtg2 aku je pkai tdung len..org pkai tdung itam aku wane purple..ishh2..
cuak lak aku..terpkse pnjam tdung jibeng taw..cm giler! errgghh...
sekrg tgah bz skndal budak2 kelas hujung plak..mmber aku lah nie bgai giler..
smpai gabung2kn nme..aku dgn solihin 5E!! xpenah2 knal budaknya ttbe je..
cm giler aku..anis an rafi..cengkih an afiq bang (lalang)..
suha an fahtul..kila an fikri..
sume haruk2 dan budak hujung2..mmg giler lahh...kelakar!! :D
sekrg aku ngah amek lesen..mcm giler! sush nk mati!! oh no!
menci2..pasnie nk g.xnk ade dollah sipott!! kurg asm punye budak!
buncit yg kurg ajar dan suke ketwekn org!! errggg!!!pat la pat lsen P nie.. :)
 

Blog Template by YummyLolly.com