Delcious Icecream
Saturday, February 5, 2011

Al-fatihah ~~


Salam..
em nak kate sdey tu boleh tahan jugak kod..
berita yang amat dan sangat mengejutkan wat
kami saudara mara dan kluarga mgsa..
kazen aku eksiden yg mnggerikan dan telah mninggal di tempat kejadian..
baru umur 15 tahun pulak tuh..
aku dgar2 dy bawak moto kt kwsn umh dy kt jb..
tah cmane tah berlanggar dengan lori..2 jela yg aku tahu..
teruk rasanya..dah la dy anak lelaki tunggal..kesian aku dgar..
dy mninggal semalm hari jumaat lam waktu petg cmtu..
msti kehilangan yg amat berat wat keluarga dorang kn..
aku harap roh dy dicucuri rahmat dan ditempatkn
dlm golongan yg beriman..
sesunggguhnya ajal dan maut di tangan tuhan
tanpa mengira usia dan masa..
berhati-hatilah di jalan raya dan ingat lah org yang tersayang ~~

 

Blog Template by YummyLolly.com