Delcious Icecream
Tuesday, April 26, 2011

Kesinambungan...


Asslmualaikum..hi!
cepatnya mase berlalu..dah bulan 4 kn?
waa diam tak diam 2 bulan dah kod aku x berblogging nie..
fuhh..cam rase ketinggalan je..
sb dah lme tak ber'sosial' kt teknologi nie..hahaa
xblah blah blah...mase yg tak ckup cm nie lah ..sibuk manjang..
nak study,nak g kelas2 taranum lg..byak2..eshh!!tp aku wat ke sume 2?? :D
mungkin 2 yg wat aku xbpe sempat nk berblogging nie kod..huu
tp bile aku free nt..ari2 aku nak berblogging! nk brkongsi lah kunonnye kod..
xpun nak wat lluahan hati ke kn ..jadilah..
org kate mnulis nie ley ilangkn tensen..
yke? mungkin kod..aku tgah mencube la nie..bru boleh x tensen..
law nk citer kat org..takod ade yg xtahan..bek aku syok sniri kt blog nie..
yg nk bace,bce lah..yg xnk tape..
ini skadar yg trsirat di hati dan kjdian khidupn sharian aku je..huu
nothing 4 today..
mgkin ini permulaan dan ksinambungn hidup aku yg terbantut ritu..haha
thats all.! sayangilah diri dan org yg anda sayang :)

 

Blog Template by YummyLolly.com