Delcious Icecream
Thursday, November 25, 2010

Adesss ~~

Salam...
hari nie aku memulakn penulisan dgn agk beriman..
mudh2n aku akn mndapat keredaan Allah untk aku blik dgn cepat..huu
nak balik! nak balik! cukup lme dah aku kat snie..
hari niie da khamis..da 6 hari da taw! cukup terseksa dah aku di sni..
bila la nak pat balik..huuu..bosan sgguh duk sini..
yela mnunggu org abis exm..mau x giler aku kt snie..ish3
semlam kucing aku bru bersalin..cgrate mickey!
pat 3 ekor ank ye..sekor lak mati..hm so sad..
tp xpelah..jnji ade 3 lg an?? adess..bila lah aku pat tgok..
xsabarnya..pade boy lak muge cepat sembuh ya..
mudah2n mlm nie aku pat la balik..nk jumpe korg!! :)
aku da usha akak aku nie..mudah2n lepas lah...
aku dah ckup penat jdi hipokrit kt snie..bygkn jelah..
law kt umah aku byk ckp.kt snie ku diam je...
law xde akak aku xbercakap la aku..da cm org bisu dah..
segalanya hipokrit lah..!! xsuke ! xsuke !!




 

Blog Template by YummyLolly.com