Delcious Icecream
Monday, November 22, 2010

Pancaroba..


Hmm..
da 2 hari x updte blog aku nie en..
bkn xde mse nk updte.tp giler xde mud nk updte..
pening giler la pale aku duk sini..2 yg xley b'fkir..huu
akhirnya,smpai jugk aku di tgnu ..hari sbtu ritu..
mula2 tu ade angah.emg syok giler..
pat gelakkn dy..hahah! serve ur rght ANGAH!! :D
spnjg prjlnan dri jhor ke tgnu nie..
angah aku asyk duk gelakkn aku je sb kne pkse duk an akak aku..
hmpir 2 mgu lak tu..takpe..aku sbar je..emg blasan tuk dy..
smpai2 kt bustan K.T nie sume tiket balek tuk mlm nie n sok da abes dijual..
mua,tangkak,melaka..sume abes! giler lah! untung giler tokey bas nie..
aku pun nk jdi tokey bas lah cmnie..haha
angah aku da benggang giler da..menyumpah2 dy..smpai dy trun tny sniri..
haha..aty aku tyme 2.da berbunge riang abes dah! hepy gillerrr..!!!
jdilah dy temankn shari kn...bia y thu rase! huhu..
kdai mkn kad snie..mak oii!!! lambat nak matii..da la pnat..
sjam stgah aku tgu.dy bole kte x msk lg! kurg asam kow!
benci ! benci! sumenyer mnyakitkan rine.. seriusly!
emm..wlaubgaimnepunn....keesokkn hrinye..angh aku pon blik..
pg2 bute dy da nek bas..xsbar sgt nk lek tgkak..
2 pun nsib bek de org tlg.. tengs sgt2 kpd A.HAKIM kutak! :P
stlah kjdian ini,terlahirlah aku..musafir yg terumbang ambing..
xde tmpat berpaut dan bergurau senda..aku hnye mkn,tdo,on9..
hidupku hnya disirami dgn air mata dri hati...
di dlm 1 kmar yg hening..sayup2 angin menyepak ku..kuang3..
ya tuhan..aku mau balik...mak ayah..ira rindu.....sob3!!

 

Blog Template by YummyLolly.com