Delcious Icecream
Thursday, November 11, 2010

Ohh Laa Laa!!~~

kreetttt!!! pintu bilik di buka..di pg hari nan indah..
aku bgun terus mndi lalu mnikmati srapan pg..
pg yg indah krn hidupku dijalani sprt biase..
nthing sriuss n kritkal..syukur..huu
pas 2 aku tgok muvi lak..cter hndustan..
tp boring lak..hingga aku ketidurann..
da la bru pas mkn..kne plak ari ujan..sijukkk!!!
makin lena la aku tido..nemok2!!haha
ptg lak g mua..g umah mak long..
amek bku teks..kazen aku pinjm coz dy nk spm..huuhu..bes giler da nk abes skul..
law aku kt tmpt dy hepi giler r..
xsbo thun dpn aku nk tgglkn tm tuh..
muaakk suda..!!ngee
eh mlm nie aku kne kmas2 bku tuk pulgkn esok..
sume skali ade 18..tp aku hny ade 17 je..
bku sivik aku hilg!OMG! tiada sivik kah aku??haha.
da la kne byr.. RM9.20 lak tuh! bazir thu!!! da la aku xpenah selak bku tuh..
xpasal kne bayr..xberbaloi btoll..2 la padah kn..amek lewa je.. huu
tp aku x pedulik! aku x mo bayo dlu..aku nk cri dlu ..harus!!
aku akn pastikn aku terus bjuang hingge titisan peluh terakhir.!
aku pasti bku tu ade lg! ade! ade!! mane kow bku???
how could u do dis to me????huaa...cmne aku nk mghadapi hari esok??
keh3..touching pulek daa..adess..ya tuhan tolongin aku deyh!




 

Blog Template by YummyLolly.com