Delcious Icecream
Thursday, November 18, 2010

Last day skul 2010..


Di pg nan indah..dgn udare & air yg sgt sjuk..
hgga mncucuk ke tulg itam ku...mmbuatkn hidupku ibrt di ngre berslji..haha
detik jam 6.24pg aku mlgkah ke toilet..
dgn berat hatinya aku mandi..air yg tercurah di badnku..
hanya dpt diolah dgn kata2 "pehh....."!!
sumpah giler sejuk..pas mndi da kul 6.35..da terlewat sgt aku rinie..
aku xnk jmpe ustad usin rnie..2 matlamat aku.!
ustad nie kang aje buli aku suh letak moto kad dpn skali..
walhal,kt depn 2 ade 1 je ksong..then,xpasl kne mntk tlg org..
my god! aku xnk..ritu aku trnmpk dy mntk lesen budak..
law dy mntk aku? aku nk jwb pe??aku da le x de lesen..
gigit jari jela gmaknye..hahah...parah2! aku xmo amek rsiko..
wlupn no risk,no fun .but i will die if a lot of risk..haha..2 aku xnk!
hari nie bertreksuit+bebju smart+brtudung itam+ksut bum..
sekilas pndg cm xde pe..tp byk sgt kslahn aku wat..fuhhh..
aku dtg prhimpunan da la lmbt..shnge kne tgur an pgtua .an pkaian aku y xlgkp..
aish..yg sabar ira..! aku ingt da last day nie dy ok je..xde cek2..
skali kne nek ats pentas ek.!mak oii..aku da lari2 da ke blkg..tp da turn aku..
aku jln jela..mlas cter byk..emg akn kne an..huu..malu bkn kepalang aku..
ade plak pjmpaan pgawas.sy nmpk awk.! 4 de las rnie.huu..
pgtua bese la..dy bek sje..ok sgt.mrah2 syg org kte..mnje je aku tgok.xgentar pun.haha!
trima kasih pgetua (ayh tiri)! haha..cm x cye lak p'skolhn 2010 da abes..
sgguh xpcye..cmne thun dpn? stdy la gmaknye..spm la!! ishh..
sdey lak rase..cm x pat time knyataan je ..huhu..
xske! xske! hm...ape bole wat kn..time la ape yg patot..haha..
xsume benda akn berthn..huu...sob3..





 

Blog Template by YummyLolly.com