Delcious Icecream
Monday, November 8, 2010

photographer vs dutch lady .



kuwek2!!
hmm..bosannyer skolah arinie..
mlenyer emg mlas giler nk bgun sb mlm td aku xley tdo..
ttbe pnggang aku sakettt!! my god! kul 2lbey bru tdo..
g skolah plak..xbesy lgsung.xsyiookk!!
keje kne beleter je an ckgu..aku plak 2 kne..
hny di sbb kn slh 1 ejaan.!!! grr!! .
ade ptut ckgu tu suh aku bajo ejaan lek..
peehhh...benggang je..pastu nk berangin,mrh2..
hm3..npe la ckgu tu rnie..aku pon x fhmm..sume dy nk mrh..
aku hrp pasnie mud dy smkin mmbaik la..pning dgr org mrh2 nie.huu..
abes je kelas dy td,ak da mlas da msuk sume kelas pastu..
agpun xbajo an..aku pn wt jela sesi photgrpher hrm aku kt skul 2..
jdi la ..dri xwt ape2 an..huu..
selain dripde itu,aku juge tlh d'dtect kekurgn klsiumm..
ade ptut?cube la dtect aku kkurgn lemak ke..sdap ckit..
bole aku suh mak ak msak byk2..sedap2..
bole aku mam byk2..wahh..nikmat2..haha..!!
mlm nie aku trus beli susu .xpenah2 aku beli susu tuk minum sniri..
rse cm klahiran smula lak..haha..nk wt cmne kn..
tpkse jugk..grr..!
aku tlah mngenal pasti akibat kekurgn klsium nie..antrenye :-
1.Daya ingat brkurang.
2.Ganguan dlm jntung.
3.pergerakan yg tidk normal pd seluruh otot licin dan otot jantung.
Nie jela yg dpt aku senaraikan tuk nie..law nk thu len2..
cri je kt tenet nie ya..mencegah lebih baik drpde mgubatikn??
so,kne jge la ye ksihatan korg ya..kekayaan x setanding dgn kesihtn yg bekk..
law byk duwet kesihtn xbek..xguna gk kn??
oleh itu,marilah kte bersme2 memuhasbh dri..hee :)

 

Blog Template by YummyLolly.com