Delcious Icecream
Saturday, November 13, 2010

Ingatlah Allah..~~

Humm..1 pkre yg amat aku bmbgkn..
smpai2 blog aku pon xpt nk updte..
cmne law org yg dkat an kite lkukn mksiat??
kita da thu..tp takod nk nsihat..sb dy xthu yg kte thu..
dose x law aku xnsihatkn n trus diamkn dri??
law aku nsihatkn dy komfem2 aku akn bergado giler dgn dy..
tp law aku diamkn je..dose x ek??nie pnye dose..
dose besar thu..adohh..npk x mtured kn?
tp aku btol2 binggung..sangat! sangat!
runsing pale aku..sume aku da thu tp sush aku nk ckp..
aku mlas nk cri gadoh..eshhh...aku pun budk2 lg..dy da besa..
aku pun byk dose lg..byk lg yg kurg..
aku xlyk nk nsihatkn dy,sdgkn iman aku pun trumbang ambing lg..
lg 1 kn..aku pelik la..knp la ade gk hati org y keras giler..
smpaikn xpat lupekn kisah lme..sdgkn kisah lme 2 dia yg slh..
ish3..musykil..npe la org skliling aku nie aneh2 belake..
ya Allah,tlglah hmba mu ini..kuatkn la iman aku dan ampunkn la dose2 ku..
ampuknlah dose ibubpe ku,kluarge ku dan sluruh umt islm yg msih idup & y tlh mninggl dnia..
ak akn trus bdiam dri smpai aku da sdia untuk nsihatkn dy..
aku thu slgi kte digelar mnusia,kte x lari dri wat ksilapan..
oleh itu, aku harap sgt muge dy cepat2 brubah!! aku akn doa kn..amin..
insya Allah..tlg la aku ya tuhan.. :)


 

Blog Template by YummyLolly.com