Delcious Icecream
Monday, May 16, 2011

Aktiviti berMORAL :)

Assalam sumenye :)
skg aku dah kt tgkak dah..petang semalam baru sampai..
dah puas sangat dah 4 hari duk sane..cukup la tu kan?kan?
awat nak serakah sangat nak lelme kt sne..
nanti ade jugak yang rindu kt snie.HAHA! sape nak rindu aku?
harapkan tenuk sebelah rumah boleh lah..
keje yang petame pling giler aku wat kat sne adelah tgok wayang
midnight..1230a.m tuh..berdebar2 tak?
huuiii..nasib lah aku an abg n adik aku..
law dengan pakwe tuh..MASYAALLAH!! masalah masalah !
aku taknak ckp..korang dah besar2 kan..pikir pikir ! :D
tapi yang tak sedap tuh aku tgok citer KONGSI je..ok lah..
simple je cter dye..xlah bosan giler n xjugak best giler..boleh lah..
wat spoil tuh sb xbermotif sgt.so,3 BINTANG per 5 aku bagi.. :)

** Tak kemane pun lpas tuh..keesokkan hari bru g jenjalan..
g IKEA, the curve..nk g beli brg sesikit..then,g umh kazen aku teruss..
sebab rumah die trletak kat dmansara jugakk.
.ha! bab2 nak melawat sdare bukan hari raye nie..aku gak lemah sikit..
errggghhh!! rase nak menjerit jek ajak balik taw..
law sekejap tak pe jugak..nie berjam jam..jenuh aku menunggu..
kene pulak aku yg dah bosan nie..korg tahu aku wat ape?
aku wat sesi photogrphy lah!KLIK ! KLIK! sane sini aku bergmbar..
LENTOK sikit.tonggeng sane sini..esh.memcm lah..
MAKA nya,jangan ajak aku wat keje2 beginie ya teman2?? HAHA!

~ ini lah hasilnya.. anda di larang merenung gambar ini..WINK ! WINK! ^^ ~
setelah itu,kami skeluarga pun berangkat..kami berpusing pusing di KLCC..
mandi air pancut segalak. haha.. gempak tak? giler ko tak gempak..
aku dah membohong banyak dah nie..haha..
aku kalu skali dah bergambar mesti nak berterusan x sedar diri..
terus kt KLCC tuh aku terussiinn je aktiviti bermoral aku nie...hee..
lpas tuh aku pegi ke uptown pulak..pehh sies malas..!
dalam keadaan aku yang xbermotif dan sangat tidak slesa ini..
so,aku just jejalan sambil mencuci mata hati ku.. HAHA!
pakwe jangan marah ehh.. kah3..
slepas sejam kami skeluarga pun berangkat..ke mana?
law tanya aku..jwpan aku mesti nak alek umah..tp law tanye dorg?
nak ke kedai makan..peh tak tahn dah kul 12 a.m kod..aku nak mandi!!
err.. I HATE taw..g pulok kedai abg tuh keje pandang2 aku..
sebab sume org sedap je mentelaah makan..
aku pulok sorg2 xmakan n wat muke siot..korg rse ape abg tuh pk??
msti die pk aku anak angkat + terbiar kan.. HAHA!
Lantak lantak. werk! xkesahh!! :P
** mood : wind wind tak bagus ~~



 

Blog Template by YummyLolly.com