Delcious Icecream
Sunday, May 29, 2011

Ketawaran hati ;)

Assalam ! sekarang dah hols yang sehols nye :)
agak bosan di situ tapi masih terkawal..terkawal ke?
boleh la..tapi ada sikit terasa hati..sangat terasa hati ! TERASA ke? HAHA!
ape perasaan korang bila dah try buat something untuk orang yang tersayang..
dia boleh tak hargai dengan alasan yang sangat mudah,senang tanpa berperasaan?
angin kan..ish! tetibe teringat satu kisah nie..then tetibe nak cakap kuatkuat I HATE YOU! 
sakitnya hati..arrghhh !HAHA! sabarlah..orang dah tak sudi (suka)
aku taknak tapi hati aku nie yang rasa nak je sumpah seranah. HAHA! 
tuh nak kate aku nie tak kesah? tak care? takde bukti?
kow yang tak bagi peluang ! thank you. (kow POWER!)
aku sangat terasa hati doe! SAMPAI HATI..
bila dekat kow dah macam nie..bila kow jauh nanti? 
tetiba terfikir janganlah terlalu mengharap..
lagilagi pada kow yang langsung tak cuba menghargi orang yang nak hargai kow..
tengok! tak pasal aku dah touching bab hargai tak menghargai nie taw..
PANTANG aku tengok orang tak geti menghargai nie..lantak la wehh..
kow bahagia buat macam nie? aku lagi sangat bahagia.100 kali GANDA.HAHA!
SUKA sangat..tak sangka kow pandai amek hati aku. HAHA! 
SAYANG la kat kow poah.(bukan name sebenar).!:)
 ** setiap manusia ada hati dan perasaan..(nie yang buat mahal)
jika dia cuba melakukan sesuatu itu tandanya 'SAYANG'..kau cubelah hargai walaupun sedikit..
jangan bagi harapan lepastu kau bagi alasan yang tak kene dan tak masuk akal..
kalau kau tak suka,kau takpayah cakap suka..TINGGALKAN jela..OPEN MINDED!
 

Blog Template by YummyLolly.com