Delcious Icecream
Friday, May 6, 2011

Malas ke rajin?


Assalam ! hai !
hari nie hari yang sgt cerah tp panas yang amat..
membuatkn diri ku cukup sgt tidak slesa hari nie..hhuh
dugaan . dugaan !
dengan berbekalkan lagu2 yang indah aku mula menaip..
panas2 nie cara penulisan aku tak bape nak empuk skit..
muga bahagia lah kalu2 ade yang membacanya.. :)
minggu depan merangkap 3 minggu lpas tu aku akn hadapi midyear exam..
boleh dapat tak ape yang aku cube smpaikn skrg??
aku SANGAT MALAS untuk membce buku..
aiishh! lepas nie terpksa aku jadi ulat buku..( muke konfiden)! haha
nak tak nak kene jugak.. i can do it! yeahh! cuak pulok lame2 aku pkir..
SPM tinggal bape bulan je..tp still wat slumber cm budak pndai gitu..
teruk lah aku nie.. BANG ! BANG!
korang ade tak cara2 nak hilangkn sikap mlas aku yg rajin bertandang nie?
cam mandi air bunga ke. mandi air tolak bala ke.. mandi air yasin ke..
law ade boeh dah roger2 aku kt sini... jgn lupe taw! jasa mu dikenang.. :)
doakan kejayaan aku t ye.. ~~

 

Blog Template by YummyLolly.com