Delcious Icecream
Saturday, May 14, 2011

my ATON ~

cartoon nie die suke :)
Ha! assalam! my dear friend..
teerrlambat update pulok..sadis lah nie..
aku mengambil mase yg ade untuk diluangkan bsme org yang tercinta..
my aton! :)
now, die dah tak de dahh..dah hampir smpai ke ngara org kodd..
rindu pulok! hehe.. muge slamat ya selalu..
sperangkatan dgn entry aku hari nie bermakna aku dah kt kl..
di cahaya,ampang.. bhagia ke? boleh lah..
tadi hantar la my aton g airport..pehh..sadis giler aku..lame kod berpisah..
3 bulan jaouhh pulak tuh die..pasnie dah xde org yang akn fhm aku dah..
hanya my aton yang fhm..akak aku . now die dah dah xde pulokk..ish3..
tak dapt nak bayangkn hidup aku akn dtg..hoohoo..
cm berpisah an pakwe pulak..err..sengal. sengal. haha
swear to god lah ! die de best taw! :)
** malam nie jam 12.30 a.m aku g tgok movie plak..cter kongsi. best ker?
pehh..sempah sesumpah ! aku nak sangat tgok fast and furious 5 tuh !
abg aku dah tgok plak..tpkse lah layan die tgok kongsi sb kiterg nk duk
berkongsi kt wayang tuh..
err..lemah . lemah. ! putus harapan aku ! kini hanya tinggal harapan... ~~
 

Blog Template by YummyLolly.com