Delcious Icecream
Wednesday, May 25, 2011

School Holiday ♥



Asslam! pon ! pon! ☻☻
ha! dah HOLIDAY dah aku! 
camane dengan kalian pulok? 
sory ehh aku dah mendahului kalian kalian semua ..
cehh..kerexnye aku..agak berdose tak??mudah2han takk..
dah rase cam banyak dah dose aku buat harinie.. HAHA!
teruk lah ko nie ira.! dah besar pun masih sengetsenget haram ko buat..ish3
hari nie aku berpuasa.puasa untuk menahan lapar,dahaga dan nafsu..
cehh..tp buat jahat jugakk..harinie last paper mid year exam aku..
last paper nie hanya SIVIK & KEWARGANEGARAAN..sbg wargnegara yg bersivik nie..
15 minit je aku dahsiap..haha..berlagak doe! tak senonoh betol..
serius r..dalam setengah jam je jawab budakbudak nie dah menggedix..
mula pandang kiri kanan ajak borakborakk..termasuklah aku..hehe (Peace)
yang aku so sure lah puanNurshila berangin gilax..bebudak nie tak makan saman..
biasa lah last paper.sume bajet nak jawab sekejap..
kertas mula kul 745 slme sejam..tp 730 kertas dah kene kutip..
hampir semualah..bayangkan budak kelas sc stream hapah dah takda kertas.
then,kiterang kene tunggu samapai pukul 2 untuk balik..WAJARKAH??
penat taw..! terpaksa la aku mencari jalan ALTERNATIF untuk pulang ke rumah..
satusatunya adalah abg tett. HAHA!. kow lah ratu hati aku yang slalu bawak aku balik taw..
penat giler tahu..macam anak orang tak siap..ke hulu ke hilir tak da tempat beristirehat..
kene tggu sampai 1230 pulok tu..cukup menggilerkan aku..serius taw!
fuuhh..balik2 tuh aku dahh ter bongkang abes lah..tido je.letih sangat kan...
nak makan tak boleh..hape pon tak bolehh..apelagi.tido jela sedap. HAHA!
oke je kod..saya tak ponteng taw awak! :)

   happy holiday to all student~
 

Blog Template by YummyLolly.com