Delcious Icecream
Tuesday, May 24, 2011

Ku B'perfume Mu ~


Hey! Asslam!
hepy kemain aku arinie. HAHA!
aku hapy taw.korang? korang?muge hapy jua :)
aku hepy sebab dah habes exam. paper yg killerkiller nieh!
cett! mcm abes spm je hepy aku nie..
arrggghh geli pulokk ! tp takpe.aku tetap nak hapy! ngeh3
jadilahh..atlis aku dah free daripade ngadap buku selama 3 minggu nie..
lame tuh dohh..menggilak kod aku nak abeskan.
pehhlissshh. ihatetaw.OHMYGOD !
Last paper tadi BIOLogy .nampak tak 'BIOL' aku tang mane?tang tuu lahh..
mau tak giler lah aku nak ngadap menjawab soklan ahliahli professor nie.
korang bayangkan paper 2 pastu paper 3.. HA! bab structure nie.
kemain aku semangat taw..HAHA.! jawab doh.
sampai tak cukup mase..konon je aku..
dah malas study dah la.aku jawab nak guna logik akal je.HAHA!
tak blahh..memang aku goreng abes lahh..
dengan semalam sedapsedap online tak ingat dunie..
sampai larut malam.ade hati nak jawab BIOLogy sungguh2 konon.HAHA!
tak fasalfasal jawab soalan menggiler..
ade patot suruh aku terangkan ape cell dalam mitochondria??
ape keje die?process cmane..korang tahu aku pikir ape?
gase nak lukis domokun banyakbanyak jek kat kertas tuhh..HAHA..!
yang tuh memg aku jawab 3 4 baris ayat je..
memang takboleh nak goreng dah. :(
Then aku pilih soalan2 best..due je kan?
pasal pemakanan tu ( yg nie aku pakar ckit) .
dalam omputih doh aku jawab.. (kerex) :D
2nd tuh cakap pasal pencemaran.HAHA!.
giler sengal pembalakan haram boleh lupa dalam omputih tu APE !
peh gase nak bawak BESTA jek time spm nt! takpun kamus dewan..
lagi howtrowck kod!HAHA!. tanpa lengah mase kan.
aku malas nak bajet jadi minahsalleh nie..
aku ikut je ajaran cikgu salleh(cikgu bm) aku..
HA! amekow. upe karangan aku jawab. kah3..
power tak? power tak? (muke bangge)
even aku sure aku banyak melalut dalam tuh..
tapi aku gase sangat puas hati dapat jawab.HOHO.!
swear aku nak jek tambah peribahasa tadi! mesti lagi best! HAHA.
tp malas ah ! tak pasalpasal kang aku kene BANG BANG!
dengan norazah..PAPER 1? ha! nie time ujan weh aku jawab..
korang bayangkan r..aku pk tang nak balik + tidor..
dah pikir dah tilam empukempuk tuh.HAHA!
aku baring jap amek mood then wat guna logik akal. HAHA!
discuss sikit dengan member sebelah sebab aku tengok jawapan
die macam salah.HAHA!. perasan doh aku!
dah tak bace buku nak soundsound orang pulok..HAHA!
argghh! ira ira...TERuknyee.HAHA! apelah aku nie..
BTW, im happy! happy sebab dah abes exam!tp ade sedey sikit..
sebab ade orang nak tinggalkan aku..HUAHUA..
*Sebelah petang pulak bersama dengan yang tersayang..
perfume ! perfume! ♥ ♥

 

Blog Template by YummyLolly.com