Delcious Icecream
Tuesday, May 10, 2011

Misyu ! ~

Woot woot!
assalam ! sedihnya aku harinie..
aku amat merindui seseorg .. :(
4 hari tanpa die di sisi membuatkn
sluruh isi rumah ku menjdi suram shj..
oh mummy! balik lah cepat ....
rindu sangat sangat dah nie..ehe
4 hari dah taw mak aku xde kt umh..
errgghh! mucannye! rindu lg..
huhh! nape la die ikod abg n akak aku g bemusafir kt ngri org..
kan dah mucan..owg dah ckp ritu kan..
oleh itu, aku lah pgganti kt rumah nie..
mngemas , memasak.. penat woo..
dah lah dah start exm.. hari ptme aku mask ! :P
and 4 nex n nex day plak ayah aku yang masak..haha
cm klakar lahh..xpenah aw..how sweet lahh..
sayang ayah! errggg.. gedix pulok.. hoho
fuhhh,lega2 dah 2 subj aku dah lepas jwb..sdikit tnang..huhu
btw, aku harap mak aku pat balik dgn scepat dgn sgt yang mungkin..
amat merindui drimu dan dri awak juaa.. hehe
** muge mak awak juga selamat operate nt :)
 

Blog Template by YummyLolly.com